Pogosta vprašanja
Naročila in dostava
Za naročila preko www.majce.si osebni prevzem NI OMOGOČEN, ker želimo kar se da poenostaviti postopek obdelave naročil in zmanjšati stroške.
Če želite osebno naročanje ali osebni prevzem, je cena unikatno potiskanih majic drugačna!
Podjetje Gajcom d.o.o. se nahaja na naslovu Pot heroja Trtnika 45, Ljubljana – Vevče.
Naši prostori so poleg Papirnice Vevče. Pred stavbo boste na desni strani ob ograji našli tri parkirna mesta in modre stopnice, ki vodijo do naše poslovalnice.
Delovni čas za prevzem je od ponedeljka do petka, od 7:00h do 16:30h.
Izdelava naročila je odvisna od količine naročila. Povprečno potrebujemo 1-3 dni za manjša in 3-7 dni za večja naročila. Naročilo unikatov načeloma odpošljemo naslednji delovni dan.
Ob zaključku nakupa, ko ste vnesli vse svoje podatke, potrdite, da se vaši podatki shranijo. Tako boste ustvarili svoj račun s katerim boste lahko sledili svojim naročilom in z njimi upravljali.
Kako spremenim naslov za dostavo naročila?
Željeni naslov vnesite ob zaključku nakupa. Če se vaš že shranjen naslov na računu razlikuje od željenega, kliknite na “Izberi drug naslov” in ga vnesite.
Če ste naročilo že oddali in mu želite spremeniti naslov dostave, lahko to storite v vašem Računu na spletni trgovini. Če pa smo naročilo že obdelali, nas pokličite na 0590 125 58 ali nam pišite na [email protected].
Kako sledim statusu svojega naročila?
Svoje naročilo lahko spremljate v svojem Računu. Prav tako vas bomo preko emaila avtomatsko obvestili ob uspešni oddaji naročila, začetku obdelave naročila in zaključku naročila.
Shranijo se samo nujni podatki, ki so pomembni za obdelavo naročila. Tisti, ki imajo dostop do teh podatkov vidijo samo del številk vaše plačilne kartice, tako da do zlorab ne more priti.
Prav tako se ne zabeležijo varnostna gesla. Z dodatnim dvostopenjskim potrjevanjem transakcij pa zagotavljamo varen nakup.
Če želite svoje podatke shraniti za naslednji nakup, lahko to storite s potrditvijo ob koncu nakupa, da se vaši podatki shranijo v vaš Račun. Ob naslednjem naročilu vam bodo zopet ponujeni načini plačila, kjer boste vseeno morali dodati varnostno kodo in dvostopenjsko potrditi plačilo.
Ker smo davčni zavezanci, upoštevamo davek, ki je že vštet v ceno vsakega izdelka.
Pošiljamo v vse države EU in večino drugih držav. Če željene države ne morete izbrati, nam pišite na [email protected] in pomagali vam bomo.
Ali ob naročilu večih izdelkov prejmem vse v enem paketu?
Običajno vse izdelke zapakiramo v eno pošiljko. V primeru spremembe, vas bomo o tem obvestili.
Vračila in menjave
Vse izdelke tiskamo sproti in po naročilu zato bodite pozorni ob izbiri velikosti in barve izdelka. Vračila in menjave, ker bi si premislili ali ker vam izdelek ni všeč, niso možni.
Vračilo je možno le zaradi reklamacije, če je napaka nastala iz naše strani. Torej, če je potiskan napačen motiv, na napačni majici, če ste prejeli poškodovan izdelek ipd.
Prejel/a sem napačen izdelek. Kaj sedaj?
Če se je pri naročilu zgodila napaka, nas pokličite na 0590 125 58 ali nam pišite na [email protected].
Ste prejeli poškodovan ali narobe potiskan izdelek?
Žal nam je za nevšečnosti. Pokličite na 0590 125 58 ali nam pišite na [email protected].
Prosimo, da poškodovane ali napačno potiskane izdelke slikate in nam fotografije posredujete na email. Ponudili vam bomo ugodno rešitev.
Preko telefona smo vam na voljo vsak delovni dan, od ponedeljka do petka, od 7:00h do 16:30h na telefonski številki 0590 12 558.
Na voljo smo vam tudi preko emaila: [email protected].
Ali lahko spremenim ali prekličem že oddano naročilo?
Naročilo lahko prekličete, dokler ni obdelano, zato prosimo, da nas o tem obvestite čim prej, preden bo naročilo šlo v tisk. Kajti če je naročilo že potiskano, odstop od naročila ni možen.
Kontaktirajte nas preko emaila: [email protected] ali preko telefona na 0590 12 558 (od pon-pet, 7:00h – 16:30h).
Lahko naročim izdelke, ki jih ni na zalogi?
Ker vse izdelke tiskamo sproti, se redko zgodi, da izdelka ni na zalogi. Vsekakor pa tudi če jih ni, lahko naročite, ker bomo izdelke naročili in vam tako omogočili nakup.
Sporočili vam bomo, ko bodo na zalogi in ko bo vaše naročilo v tisku. Če pa recimo naročene velikosti in barve majic kdaj ne bo na zalogi, vam bomo ponudili alternativo.
Ostala vprašanja
Ali lahko naročilo oddam osebno?
Naročila lahko osebno naročite na naslovu Pot heroja Trtnika 45, Ljubljana – Vevče. Vendar je v primeru osebnega naročila (in prevzema) cena majice VIŠJA! Cene v spletni trgovini www.majce.si veljajo samo za naročila preko spleta in pošiljanje po pošti.
Naši prostori so poleg Papirnice Vevče. Pred stavbo boste na desni strani ob ograji našli tri parkirna mesta in modre stopnice, ki vodijo do naše poslovalnice. Delovni čas je od ponedeljka do petka, od 7:00h do 16:30h.
Tiskamo do 15 ure in potrebujemo okvirno eno uro časa, za potisk osebno naročenih izdelkov.
Naročila dostavljamo preko Pošte Slovenije.
Kako hitro potiskate in odpošljete naročilo?
Naročila običajno izvedemo v naslednjem delovnem dnevu, odvisno od količine naročila in števila že oddanih in sprejetih naročil. Ob sprejetem naročilu in zaključenem naročilu boste prejeli email.
Če potrebujete naročilo v določenem času, nas o tem obvestite preko emaila [email protected] ali preko telefonske številke 0590 125 58 in potrudili se bomo, da bo naročilo pri vas pravočasno.
Za vse večje količine vam bomo upoštevali količinski popust, ki se obračuna ob zaključku nakupa. Naročilo lahko oddate preko spletne trgovine, za dodatna vprašanja pa nam pišite na [email protected].
Rok izvedbe naročila je odvisen od tega, kaj želite imeti potiskano in pa seveda od količine izdelkov.
Uporabljamo tehnike digitalnega tiska, ki je na otip mehek, elastičen in obstojen.
Ali lahko tiskate na moje izdelke?
Tiskamo tudi na prinešene izdelke, na lastno odgovornost.
Potiska na vaše izdelke ne morete naročiti preko spleta. Oglasite se v naši poslovalnici Pot heroja Trtnika 45, da si ogledamo izdelek in dogovorimo ali je primeren za tisk ali ne.
Velikost prilagodimo dizajnu in velikosti majice.
Majice in puloverje perite na 40 stopinj, obrnjene s tiskom na notranji strani, da ne drgne ob ostala oblačila. Sušenje v sušilnem stroju sicer ni priporočljivo, ampak tako jih suši veliko naših rednih strank, ki so nam sporočile, da ni težav.
Če boste majico ali pulover likali, Izdelek obrnite s tiskom na notranji strani.
Kako hitro lahko dobim izdelek?
Po navadi naročila potiskamo naslednji delovni dan po prejemu naročila. Prednostna so naročila, oddana osebno in pa tista, katerih stranke so prosile za hitro izdelavo. Računajte na izdelavo v enem ali dveh delovnih dneh, pri naročilih oddanih pred 13h.
Lahko.. Omogočamo tudi plačilo s Paypal in preko bančnega nakazila.