Kaj storiti, ko z izdelkom niste zadovoljni?

Izdelek je prispel poškodovan.

Reklamacije sprejemamo ob predložitvi reklamiranega blaga v celoti, skupaj z računom. Reklamacijo lahko napoveste v 8 dneh od prejema izdelka na email. Pošljite nam sliko izdelka in počakajte na navodila naše ekipe. V nekaterih primerih vam izdelka ne bo treba vračati. Razlog za reklamacijo je lahko napačen ali poškodovan izdelek (strgan, umazan, kako drugače poškodovan), napačen tisk (ni v skladu s potrjenim predlogom za tisk oz. predlogo, izdelano v spletni trgovini) ali poškodovan tisk.

Vam izdelek ni prav?

Vračila, ki niso povezana z reklamacijo, žal niso možna, saj vse izdelke izdelamo izključno po vašem naročilu. Zato žal ne sprejemamo vračil, ker vam izdelek ne bi bil všeč ali velikost ne ustreza. Prosimo, pred nakupom dobro preverite tabelo velikosti in upoštevajte naše opise izdelkov.

Čas za odgovor na reklamacijo

Na vašo napoved reklamacije bomo odgovorili hitro. Ker vemo, da običajno kupujete izdelke pri nas za darila, bomo z rešitvijo reklamacije zelo pohiteli.

Kako običajno rešimo reklamacijo

Največkrat vam zelo hitro izdelamo nov izdelek in vam ga brezplačno pošljemo. Če to ne gre, vam izdamo dobropis, ki ga lahko unovčite ob naslednjem naročilu, ali pa vam vrnemo denar, običajno na način, kot je bilo izvedeno plačilo.

Kontakt za reklamacijo

Najbolj enostavno bo, če reklamacijo pošljete po e-mailu skupaj s sliko izdelka. [email protected].

Zamenjava izdelka v reklamaciji z drugim izdelkom

Izdelke, ki so stvar reklamacije, zamenjamo z enakim izdelkom oz. po dogovoru z vami lahko izberete tudi drug izdelek. V primeru reklamacije, nam pišite na [email protected].

Zamenjava izdelka, ki je bil poslan na drug naslov

Če smo naročeni izdelek poslali neposredno obdarovancu, za ta izdelek veljajo enaki pogoji kot za vsa druga naročila, s tem, da v primeru zamenjave izdelek lahko pošljemo na isti ali drug naslov. V primeru dobropisa oz. vračila denarja pa denar vrnemo osebi, ki je opravila prvotno plačilo.

Vračilo blaga v reklamaciji

Naš naslov je Gajcom d.o.o., Pot heroja Trtnika 45, 1000 Ljubljana.

Imate dodatna vprašanja?

Kontaktirajte nas na [email protected].